2310 238835
saak@saak.gr

Blog

Customer Experience & Strategy

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, στις 19:30, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ημερίδα του Made in Greece Event Series με τίτλο «Customer Experience & Strategy», μέσω της πλατφόρμας Zoom. Στην ετήσια συνάντηση του Made in Greece Event Series ομιλήτρια/ές ήταν η κ. Ισμηνη Τορνιβούκα, Vice President of Operations του Tor Hotel Group, ο κ. Θωμάς Δούζης, CEO & Founder της Ergon Foods S.A., και ο κ. Γιάννης Χατζηχριστοδούλου, Founder της Exereton, ενώ τη συζήτηση συντόνισε η Δημοσιογράφος της ΕΡΤ3, κ. Σύνθια Σάπικα. Η ημερίδα είχε μεγάλη επιτυχία και η συμμετοχή (μέσα από όλες τις διαθέσιμες διαδικτυακές πλατφόρμες) άγγιξε τις/τους διακόσιες/ιους συμμετέχουσες/οντες.

Η ημερίδα ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Αντιπροέδρου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Καθηγητή Ανδρέα Ανδρονικίδη, της Προέδρου του Συλλόγου Αποφοίτων Αμερικανικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ,  Καθηγήτρια Μαρίας Χατζηδημητρίου και της Προέδρου των Αποφοίτων Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Ζιζής Συμεωνίδου. Η κ. Τορνιβούκα αναφέρθηκε στην επιστροφή του θρυλικού εστιατορίου «Όλυμπος Νάουσα» και στην προσπάθεια που καταβάλλουν με τους συνεργάτες της να συνθέσουν το παλιό με το νέο, τη νοσταλγία με τις νέες πινελιές, τις αναμνήσεις με τη σύγχρονη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Δούζης εξήγησε ότι ο στρατηγικός στόχος του Ergon Agora είναι να αναβαθμίσει τα εβδομαδιαία ψώνια σε μια οικογενειακή εμπειρία που συνδυάζει ένα μοναδικό Super Market με υψηλής ποιότητας εστιατόρια και καφέ δίπλα στη θάλασσα. Ο κ. Χατζηχριστοδούλου υπογράμμισε τον κομβικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα στη δημιουργία της καταναλωτικής εμπειρίας στο Health Food Store Exereton και την ανάγκη να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους εργαζόμενους με σκοπό τη συναντίληψη του εταιρικού οράματος και τη συμπόρευση για την κοινή επιτυχία.

Τα  EVENT  SERIES  συνδέουν τη  γνώση και την  πράξη,  αναδεικνύουν και  επιβραβεύουν την ελληνική επιχειρηματικότητα. Δημιουργήθηκαν από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τον Σύλλογο  Αποφοίτων του  Αμερικάνικου  Κολλεγίου  ΑΝΑΤΟΛΙΑ και  τον  Σύλλογο  Αποφοίτων ΜΒΑ   του    Πανεπιστημίου     Μακεδονίας   και    εντάσσονται   στο    πλαίσιο    της    συνεχούς προσπάθειάς    μας    για    τη    διάδοση    νέων    μοντέλων    καινοτομίας    και   εξωστρέφειας   που  δημιουργούν αγαθά και  υπηρεσίες βασισμένα στην ποιότητα, στη διαφοροποίηση, στις στοχευμένες  αγορές,  στα  εγχώρια  και  διεθνή  δίκτυα  διανομών  και  στα  ισχυρά  εμπορικά σήματα (Brands). 

Πληροφορίες: Γραφείο Σ.Α.Α.Κ. Ανατόλια, tel. 2310 238835, e-mail:saak@saak.gr